Blev staden idag igen

Jag och Elin möttes upp på samma ställe as usual.. Tog 3an till stan, så gick vi runt massa. Och va inne på gina i över en timma :O kändes det som i alla fall, Elin skulle hitta något nice. Sen efter det köpte jag ett halsband, det va lite små gulligt. Elin drog till Emil lite senare, då träffade jag Pett. Gick runt på stan med honom ist, så kom alla andra boys också. Vi fikade i kupolen, eller dom rättare sagt. Jag snyltade som vanligt.. haha. Sen gick vi och skulle vänta på 2an i 20min, men det gick också.. fast man frös arslet av sig. Så drog jag och grabbarna hem till mig och kollade på film.. sen kom olwaaaaaaan också.
Och nu snart hade jag FAKTISKT tänkt sova, måste ju vara pigg till imorgon.


tjarå puss

 

olwan är bara bra på och ta suddiga bilder som ni ser...

jag är lite bättre i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0