En helt vanlig tisdag, men med SNÖ ute

Skolan var helt okej idag, haha vi gör ju ingenting .. soft. Och eftersom det är snö hade jag ställt in mig på och bli söndermulad och så vidare. Men klarade mig riktigt bra! :D haha, fick bara en och annan snöboll på mig. Men allra roligast var det efter skolan när vi stanna kvar och kasta på fjorackerna, sjukt nice. SÅNT GILLAS (y). Efter skolan drog jag och mallan hem till henne. Sen vid 5 hämta pappa mig och vi drog till bowlingen, gick sjukt dåligt. Blir fan arg. Efter det åkte vi hem och käka mackor, och nu laddar jag ner den där filmen malin sa att jag skulle ladda ner. Hoppas den är bra ;) .. Men ha det bra! PUSS



min bästa elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0