Första dagen på lovet och 5 dagar kvar till julafton

Skrev ingenting igår kväll, men min dag såg ut ungefär såhär.. Elin kom in med 5 bussen tror jag. Sen när hon kom fixade jag mig lite snabbt och sen ut och va med cissi och jimmi. Sen satt vi i hans trappuppgång i en och en halv timme.. och då fick det vara nog! :P haha så vi drog till mc i haga, och efter det skulle vi egentligen upp till eneby. Men vi mötte sara, alicia, calle, elias, andy och keny och hänka dom till stan. Efter det skulle vi egentligen till sara men vi kunde inte hänga med så jag drog hem.. Och sov. Haha det var min dag i korta drag..


Nu om en halvtimme ska jag och pappa upp till bowlinghallen för vi ska tävla. Haha önska oss lycka till ;) det behöver jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0