Ojdå

Inte uppdaterat på jättelänge. Vet inte själv varför, men har inte haft någon lust och sitta vid datan helt enkelt. Men tänkte börja med att berätta att min jul blev lyckad sen i alla fall :) hade faktiskt det riktigt mysigt. Fick fina saker också ! Haha, och pappa var jättesnäll också måste jag tillägga. Tänkte lägga upp lite bilder snart. Aja, igår firade vi jul också, men med mammas sida. Trevlans det också. På kvällen sen gick jag upp till emil och va med honom, elin och tette. Även cissi kom sen :) Det var nog mina dagar!

Idag var jag på stan, hittade inte alls mycket. Tyckte rean var skit :P men fick med mig ett par örhängen och en skjorta hem.. mums. Ska nog ner någon mer dag, men idag var det alldeles för mycket folk för mig. Hehe.. Träffa malin en snabbis också. Skriver mer ikväll .. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0