Skolan är slut, och nu är det 3 härliga veckor framför mig

Va på skolan redan vid 8 imorse och träffa kajsa och började sminka mig som kille! ;) hehe.. Jaa, ner i idrottsalen och kolla på d2 tjejerna när dom öva, sen öva jag och kajsa. Efter det kom alla klasser in i salen och jag och kajsa smet ut hihi. När annika sa det är två killar vars namn jag inte vet ska sjunga kom vi fram och gjorde succé haha needå. Men det gick väl typ som jag trodde :D roligt hade jag i alla fall. Så kollade vi lite musikvideos, lyssna på rektorn.. Och sen va det d2 tjejernas tur och göra succé, dö bra gick det för tjejerna!! Sen va skolavslutningen slut, så då drog vi upp och fick betygen.. kan väl inte påstå att jag har speciellt bra betyg, 6vg resten g. Nöjd är jag väl i alla fall. Efter allt lekte jag och elin ett tag, sen följde hon med mig till tandläkaren och sen drog hon. Nu ska jag nog dra bort och sola, sen duscha och sen börja fixa mig! Elin kommer in sen, och vi ska nog hitta på något kul! :) Skriver sen!!..

Nu får nu lite bilder, plus en video på mig och kajsa..




Kommentarer
Postat av: mimmi

haha asduktiga va ni ju! :D

2009-12-18 @ 19:55:40
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/
Postat av: ida franzén

haha ni var jättebra! :D

2009-12-19 @ 23:22:55
URL: http://idafranzen.blogg.se/
Postat av: myelise

hahah, den dirr upp på min blogg! HAHHAHAHAHAHHAHAH <3

2009-12-21 @ 00:23:46
URL: http://myelises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0