Blev en trevlig fredag i alla fall

Efter skolan drog jag till olwan ett tag, går inte och säga annat än bästa han! Han äger helt enkelt. Som vanligt satt vi och snacka skit och han ljög om saker jag gjort ;) som vanligt! Haha nej då, det ligger ju lite sanning i det.
Drog hem runt 5, så kom freddie till mig :) mysigt. Vi kollade film och käka pizza typ, sen kom bästa elin, eller som man kan säga P-R-O elin. Det jag kallar henne mer ;) bästa? haha.. Elin drog med 11 bussen och så satte jag och freddie på en till film, sen drog han vid 12.. det var riktigt mysigt ikväll, hehe.

Imorgon (lördag) åker i alla fall jag till stockholm, sover hos mina sysslingar med familjen. Sen blir det shoppa på söndagen. Det kan man kalla nice.. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0