Fredag, eller hmm lördag nu va?

Nu ska jag berätta min dag.. Hela min dag

Vaknade sisådär imorse va, så drog jag till skolan
helt yr.. Kom i tid till no:n!! Bästa jag
Sen massa tråk lektioner, aa juste
fick åka epa på rasten ;) haha..
I alla fall, efter skolan en snabbis ner till ica med
elin, sen hem och käka.
Så kom malin och vi käka igen? Wtf liksom
Sen hem till malin och sen ut ..
Träffa lite kul folk :) längesen ju!
Och mange rååå .. inte bra och vara sådär onykter ;) HAHAHAHA
tänker lägga upp bilder imorgon .. så ska ni få se!!
Jaa, nu ska jag sitta lite här sen sova
PUSS
sen puss på dig ;)



Kommentarer
Postat av: Emil Petersson

Vems epa åkte du ? :P

2009-11-22 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0