dagens

IGÅR:
träffade jag elin då, så drog vi på min träning.
sen skulle jag egentligen ha sovit hos elin men det blev inte så :(
så jag träffa matte och grabbarna och så blev det dra till bella
när va det lite folk.. haha bästa va ju "ha inne en snus längst"-tävlingen!
jag kom nog där bland förstaplatserna va ;)
HE-HE..
sen träffade jag faktiskt calle&anton ett tag också! riktigt kul,
det va så längesen, men vi får ses någon mer dag grabbar!
jaa, när jag kom hem tog jag 3 mackor och somna
det var nog min dag igår i korta drag.


IDAG:
väckte mamma mig tidigt vid 10.
så blev det plugg för min del hela morgonen..
vid 1 käka vi goood mat <3 hehe sen satte jag på elmaplåsterna
(bedövningsplåster), och efter det vidare till sjukhuset
där satte dom in en nål i armen sen spruta dom in något skit
så fick jag gå till magnetröntgen
det va jävligt jobbigt och röntga mig i en magnetröntgen
tog ca. 50 min och man hörde as höga ljud hela tiden..
efter det drog mamma och jag och handla
sen hem käka & fixa mig
vid 6 kom elin och vi drog vidare till staden där vi mötte upp john jack och este
så chilla vi med dom sen vidare till sara
då hängde alex och emil också med
hemma hos sara va alicia selve dover och andy
det va lite små nice :)
förutom att jag va tvungen och dra så tidigt
bara för mamma och pappa ska upp och jobba..
men det var väl min dag idag

PUSS




osminkad, jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0