ännu en dålig dag

måndags..

vet att jag inte har skrivit nu på ett tag, men har inte mått så bra.
ialf i måndags spelade vi in musikvideon eller ialf början, hihi sjukt kul :D
nu känner jag att vi är på gång ialf ;)



snygga vi var, haha

________________________________________________________________________________________________

tisdags..

mådde inte alls bra idag, men pallra mig till skolan i alla fall
sen när jag kom hem orkade jag inget annat än att kolla på tv
usch och fy för att må dåligt..


söt bild på mig i elins brillor :D

________________________________________________________________________________________________

idag (onsdag)..

gick inte till skolan idag då, softade hemma hela dagen
blev posetivt överaskad sen när mamma kom hem, yes är allt jag säger! :)
men vad kan det då vara .. hmm ?
aja, sen blev det träffa advokaten, rättegången blir om två veckor vad jag vet.
det känns bra !
men ja nu är jag hemma , och ska kolla tv sen får jag se om jag drar till skolan imorgon. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0