hemma nu

Har varit en skapligt kul dag idag i alla fall. började med att träffa malin, ida och alicia.
sen åkte jag och fira en släkting, där var jag bara ett tag.
sen träffa jag brudarna igen :D och dennis
men vi gjorde inte så mycket, så jag drog upp och träffa olwan &co. bästa dom :)


lite bilder från idag tänkte jag lägga upp i alla fall :D


jag ser ut som ett tard jag vet, men ialf.. SKÅL farmisen, vin vi gillar't.


bästa pappa <3




bebis? bästman? nej bästavän, hehe roligt



"okänd man"   .. lolz :P zzZzZz^   



malins onda tvilling


vi är snyggast, och bäst? helt enkelt



Kommentarer
Postat av: malin

min onda tvilling <3<3

2009-10-05 @ 15:48:04
URL: http://mmalinpetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0