En helt vanlig fredag, fast nae

Ja, imorse när jag stod och fixade mig fick jag ett samtal av Nelly. Blev lite chockad, men sen fattade jag haha :D hon ville att jag skulle joina till haga och det gjorde jag. Bästa bf, eller va sägeruu? Kommer bli 3najs år framför oss. SMACK som Nelly skulle sagt. Mmm aa, efter haga traska jag upp till min kära skola på två lektioner. Sen gick jag och min älsklings-Philip till ica.. jag käkade och han kollade på. NICE VA. Sen gick jag hem och åkte till farmor på sjukan.. fyfan är allt jag säger. Sen blev det spicy hot med mamma och pappa. Efter det träffade jag Elin och Bella och vi var hos Robi hela kvällen. Nice kväll! Nu ska jag sova, TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0