Nu är det dags igen

Torsdags:
Då kom Ebba in på förmiddagen och hämta mig på hennes mc, fan va cool hon är! Vi åkte till smultronstället och käka god glass och efter det åkte vi och typ överraska Becca lite sådär! Ebba och jag drog sen hem till mig och käka tacos, sen drog hon sig hemåt. Då drog jag ner på stan och mötte Kajsa och Fanny och traskade runt med dom.. Trevlig dag!

Fredag:
Igår fick Kajsa och jag för oss att vi skulle åka in till stan TROTS att det regnade... Kan inte på stå att det var våran smartaste plan.. Slutade med att man typ var as blöt och ville hem. Så vi drog hem till Kajsa och bara myste och så kom Sofia förbi också. Sen fick jag skjuts av mamma till Philip och skrattade och hade kul med honom och hans gäster som var där, sen sov där!

Idag:
Vaknade vi runt 12, eller jag vaknade och typ as väckte Philip. Vi kollade klart på bad teacher som förövrigt va en rätt okej film, för att sedan få i sig lite frukost! Pappsen hämta mig och ikväll verkar det som stan lockar lite granna! Vi får hoppas lille Philip mår lite bättre så vi kan åka ner.

Nu fick ni lite onödig information..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0