HAN ÄR EN TVIVEL AKTIG FIGUR

Måndag idag och nu är det bara två dagar kvar tills lov. Ikväll och imorgon kväll kommer jag behöva plugga. Jag hatar att jag inte har någon ork och tar tag i mitt liv. Men jag måste i alla fall skriva en hemtenta och har ett prov på onsdag "det löser sig".
 
Om lite sådär en timma ska jag ta bilen till Ensjöholm och få information om julafton (ja, ni hörde rätt jag ska jobba hela julafton från 9.00-21.30) så det blir mys och träffa alla där ute.
 
Har egentligen inget mer vettigt att säga, kan säga att jag är taggad på utgång och skapligt tagg på livet. 
 
Jag och Alice in school (och fråga mig inte varför mina tänder typ ser gula ut????)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0