MED DET HÄR SÄGER JAG GODNATT

Du heter?
Frida

Du kallas för?

Hmm.. jag har ju tråkigaste namnet som inte ger några smeknamn.. Men Freddan och Fridelyn

Låt som du sörjer till när du är ledsen?
Jag har ett par stycken, men Swing life away funkar alltid

Beroende av?

Kaffe (och solarium) haha

Vad tror folk om dig?

Kan ju inte jag veta. Hoppas dom tycker jag är rolig hehe

Vad får du oftast komplimanger för?
Inte är det min sångröst eller mina schysta moves i alla fall

Hur imponerar man på dig?

HA TUSEN TATUERINGAR (eller va typ svin skön) hehe

Brukar du skratta för dig själv?

HAHA, yes I do

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
"Jaa.. jag fattar inte hur folk tänker.. men men"

Vart bor du?

Norrköping

Trivs du där?

Duger i krig

Har du haft 6 idag?
Nooo

Hur svarar du i mobilen?

Aa, hallå

Vem ringde du senast?
Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Han sa att vi skulle laga mat när han kom hem

Brukar du komma i tid?
Jadå, nu när jag har körkort i alla fall haha

Hur känner du dig nu?
Jag mår prima (förutom helt död i kroppen)

Vanligaste färg på dina kläder?

Grå, svart & blått

Vad tycker du om fötter?
Jag har verkligen inga problem med fötter haha

Vad saknar du?
Farmisen

Hade du en bra kväll igår?
Jaadå, jobbade ju men det funkade

Favoritdryck på morgonen?
Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Allt mellan 10 och 3

Är du blyg?
Nope

Sysslar du med nån idrott?
Jag och idrott går inte ihop haha

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yes I do! (vart är du min drömprins?)

Har du spytt offentligt?
Haha, jaa....

Vad skulle du göra om du var kille för en dag?
Runka vore prio ett!! 

Är du nöjd med ditt liv?
Ja, jag ska absolut inte klaga

Är du bortskämd?
Nae då (eller jo när det gäller skjuts haha)

Vad gör du imorgon?
Skola........

Vad är det värsta du vet?
Lögner, falska människor och otrohet (jaaa och massa mer)

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja, jag har världens bästa vänner!!!!

En speciell dag du minns?

Jag minns min första dag på Enebyskolan, var dyng nervös och kände mig hur cool som helst. Minns också dagen jag slutade där och hur ledsen jag var. 

Du samlar på?
Pengar!!!! Haha nevars, inget speciellt

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Maddie eller mamma

När grät du senast?
Fan så skönt, jag minns faktiskt inte (inte likt mig)

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
ÅKA UTOMLANDS OCH LEVA LIVET

Vill du gifta dig?
Vet faktiskt inte hehe

Vill du ha barn?

Jaa, någon gång vill jag ha det

Är du musikalisk?

Haha...... nej verkligen inte

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans?

Yes sir

Har du nångång gråtit dig till söms?
Ja

Biter du på naglarna?
Nej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0