AND MY HEART TOLD MY HEAD THIS TIME NO

Ska till Irland i höst, fick praktik där. (Det var det jag hade på skolan lalalal) Jobbade de restrerande dagarna förra veckan. Tänkte visa mina dagar i bilder sen midsommar!!
 
Enda bilden jag tog på midsommar, jag och mina älsklingar!!
 
Jag och Moa dagen efter, hon var min sov kompis under natten och här är vi kort sagt helt spräckta
 
Under hela lördagen var jag helt förstörd och umgicks med fina syster och extra systern Alex som förövrigt firade sin midsommar med Mange makers, avis? Nae inte alls...
 
Igår sa jag hej då till Kajsa som ska till P&L idag, är inte ett dugg avis där heller...
 
Ikväll ska jag umgås med min Maddie, det känns som evigheter sen??? Men det var i fredags hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0