DAY 11

Jag vill börja med att be tusen gånger om ursäkt för min dåliga uppdatering. I söndags efter jag och Madde skypat klart så drog vi och käka på en as nice resturang. 
 
I måndags var det praktik som gällde, det var riktigt kul och jag verkligen älskar alla barn. På kvällen drog vi ut till en as nice nattklubb.
 
Tisdags var jag, sjuk. Mådde alltså hur dåligt som helst. Så efter praktiken så sov jag, skypa med Maddie, sen sov jag igen.
 
Igår mådde jag heller inget vidare, men tog mig i kragen och gick ändå. Pigga på mig under dagen faktiskt. VILL OCKSÅ SÄGA GRATTIS TILL MALLANBBY, SOM BLEV 18 ÅR IGÅR, WIIIIE!! På kvällen så åkte vi hem till vår lärare här i Irland och vi fick prova på att dyka i en pool. Riktigt häftigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0