DAY 13

Igår stannade jag hemma från praktiken eftersom jag mådde as dåligt. Miriam, som förövrigt är världens snällaste, bokade läkartid åt mig. Så mamma och pappa följde med, eftersom dom ville träffa Miriam. Men läkaren sa att jag bara behövde vila så det har jag gjort. 
 
Mamma och pappa blev också chockade när de såg vart jag hade praktik, dom hade inte fattat att vi var i ett "slum" område. Så det är ju riktigt annorlunda här. Alla föräldrar + vi, gick ut och käkade på kvällen, sen gick jag hem och sov. Det behövde jag kände jag.
 
Idag så tog jag en morgonpromenad när jag vaknade eftersom jag kände mig pigg. Dom andra tjejerna är i ett shoppingcenter men jag valde att stanna hemma för att orka med ikväll. Tänkte dra mig bortåt till Penneys senare kanske, vi får se. Men nu vet ni att jag lever!!
 
 
Utsikten från mitt sängläge, helt okej ändå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0