VANAEMA

Förstår inte riktigt någonting just nu, känns så fel att jag är här och alla ni är där. Jag älskar i alla fall dig farmor så himla mycket att det inte går att beskriva med ord. Jag önskar inte att du var annorlunda på något sätt! När jag tänker på att mina barn i framtiden aldrig kommer få träffa eller lära känna dig blir jag så ledsen, för du är så bra på alla sätt.
 
Är fortfarande i chock och kommer nog ta ett tag innan jag har förstått att det var sista gången jag pratade med dig, eller kramade dig eller bara var med dig. 
 
Jag önskar du har det bra där du är nu och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, kunde inte önskat mig en bättre farmor. 
 
Vila i frid, älskade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0