LET'S GO

Okeeeeej kompisar, jag är hemma! Haha, känns as konstigt att va hemma jag trivdes nog rätt bra i Dublin ändå. Men igår fick jag träffa min gos familj och sedan mina efterlängtade kompisar Maddz&Cilla<3 och Cilla hade varit söt och bakat go-fika. Madde sov här sen och idag har vi bara chillat och tog en sallad på paus. Sen på kvällen var det praktik som gällde för min del, är på Ensjöholm i år igen (och kan inte va annat än överlycklig, världens bästa ställe) dock segt med kvällar, men jag överlever det också!
 
Nu ska ni få se mina dagar i bilder
Bild från sista kvällen i Dublin, Emma gick hem och sov för hon va orolig för att hon inte skulle komma upp på morgonen. Ebba och jag var inte lika oroliga, fick i alla fall 2 och en halv timmars sömn haha
 
Frulle på burger king på flygplatsen <3
 
Wooooho, mys
 
ÄNTLIGEN
 
Taggar lördag så jag vet inte vad
 
Fasen vad gott det var att äta sallad och inte friterad mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0