TELL THE WORLD THAT I'M COMING HOME

Praktiken idag var rolig, men det blir lätt segt att vara på ett dagis. Men alla barnen är så himla söta och jag älskar att när man "skäller" på någon så säger man "no thank you" hahaha världsbäst. Gick sen till homework club och sa hejdå till Dolly och gänget.... haha jag börja gråta, världens bästa dom. Kommer sakna alla från skolan så hilma mycket, men ska ändå bli så skönt att komma hem, aja nu ska jag sluta prata.
 
Efter skolan hängde vi med en irländsk kompis (lol), sen gick vi runt på stan bara. Ska gå över och säga hej till grannen snart tänkte jag, bye
 
VÄRLDENS BÄSTA DOLLY (sorry för hur jag ser ut, men hon är så söt och snäll och jaaaa bäst)
Homeworkclub gänget, skönaste ungarna i världen (9 år och smartare än mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0