ONSDAG

Dålig uppdatering, men vad gör det om tusen år. I lördags kom Marcus familj hit i alla fall, vilken var jättetrevligt! Amandas kommentar var ju lite rolig "sätt Frida och Jesper bredvid varandra, dom pratar ändå hål i huvudet på varandra" så sant som det var sagt. Men en bra kväll!
Söndagen jobbade jag hela dagen, segt pass från 8-19. Sen åkte jag hem och chillade, efter jag hade tröttnat på det blev det en spontantrip till Fanny vilken slutade med lite kaos (tack calleeeee, världens snällaste du!) hamnade i alla fall där över natten. 
I måndags chillade vi bara, städade och umgicks, åkte hem mot eftermiddagen. Sen gick hela min familj en gosig promenad och på kvällen var jag med Mallan. Åååh, längtar tills sommaren nu i alla fall!!
Igår så jobbade jag mellan 9-16, sen åkte jag hem och fixade mig sen blev det att åka in till stan för att träffa Madde! Det blev även en mysig lunch (fika, kvällsmat, eller vad man vill kalla det) på brödernas. 
Idag jobbade jag mellan 8-16, sen så har jag bara varit hemma, SÅ JÄVLA VÄLBEHÖVLIGT. Hann med en snabbis till hela människan där jag fynade ett skärp för en tia! Nu ska jag plugga sen äta, sen kolla film och äta mer. Haha låter riktigt värt om du frågar mig, hööööörs
 
(min studentmössa har kommit, YYYYEEEEEAAAH)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0