WE GIVE IT ALL

Söndag igen - ja jag suger på det här. Jobbade efter skolan varje dag den här veckan förutom torsdags. Då fyllde Amanda 21år så vi käkade mat och umgicks helt enkelt. Gled hem till Fanny efter det och sov. I fredags var det skola, sen jobb till stängning. På lördag var jag LEDIG, så himla skönt. Vaknade vid halv 2 typ, sen så gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag hem till Fanny där Josef också var. Sen kom tjejerna och Josefs kompisar och det blev en lyckad kväll med lite sömn (fyra i en bäddsoffa är inget att rekomendera). Idag har vi haft bakishäng med pizza och chill i solen. Var på personalmöte förut också, känns rätt så overkligt att man har heltidsjobb till efter studenten... ÅH längtar. Nu ska jag plugga sen sova, natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0