EVEN THE BEST

Blev jobb både tisdags och onsdags. I torsdags blev det först jobb, sen hem till Therese och fixade naglarna. Efter det drog jag hem till Amanda, trodde att jag skulle chilla där och sen dra hem till Fanny och träffa henne och Emma. Men efter ett tag tar Amanda och Marcus med mig ner, så står mamma och pappa och väntar så åkte vi till papa grapa! Hade inte en aning, sen va Fanny och Emma där och skulle äta med oss, blev en supermysig kväll!!
Hela fredagen bestod av jobb, men igår va jag ledig. Kunde inte önskat mig en bättre födelsedag!! Allt blev som jag ville och jag hade så jävla roligt med alla tjejerna!! Idag har varit en aning segt, men träffade Cilla och Fanny nu på kvällen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0