I CAN'T REMEMBER

Jobb i torsdags som vanligt, i fredags så luncha jag med Fanny och sen jobbade jag kväll, kom ifrån jobbet jävligt sent och började 8 på lördagen. Jobbade till 6 och sen fixade jag mig lite snabbt och sen blev det taco hos Amanda och utgång på det, riktigt lyckad utgång faktiskt!! Klagar verkligen inte. I söndags blev det jobb från 11 till halv 4 och efter det åkte jag hem till Johan och kolla fotboll med honom och budda, alltid lika roligt och hänga med dom. Idag så chillade jag jäääävligt länge och sen åkte jag och gymma med Cilla, fått henne att skaffa gymkort på WC, så jävla nice!! Och nu på kvällen träffade jag Oliver som jag inte träffat på år och dar, så himla bra han är!!

Nu ska jag sova, imorgon (idag) väntar jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0