I'VE WAIT FOR SO LONG

I måndags jobbade jag mellan halv 12 och 10. Det var väldigt lugnt på jobbet så Fanny och Cissi kom upp och hängde med mig i ett par timmar, vi bestämde en hel del och i måndags började jag mitt nya liv. Mamma och pappa kom också förbi på kvällen och spelade lite bowling.
 
I tisdags var jag ledig, så solade, städade och kollade serier hela dagen. På kvällen träffade jag Emma, vi åkte och fikade på fräcka först. Sen fick vi massa krångel med att komma hem för att en bil hade parkerat i röven på Emmas bil, haha men det löste sig när Emmas mamma kom. Vi kollade på lite serier och hängde, sen när jag skjutsade hem henne vid halv 1 typ så gjorde vi en ganska rolig sak. Det blev ett bra avslut helt enkelt, haha. 
 
Idag har jag haft världens skönaste dag typ, vaknade 12 och åkte med mamma, Amanda och alla hennes kompisar och lunchade på maxi. Vid 3 åkte jag och massera mig hos Maria och det var hur skönt som helst. Efter det när jag kom hem vid 5 typ så har jag legat i soffan hela kvällen, så jävla skönt. Ska gå och lägga mig innan 12 idag tänkte jag också... haha får se om det lyckas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0