AWAY, IT'S TO LATE

Yes, bytte header precis. Hade dock den här förut, men kände för lite ändring. Så fort det blir bra väder eller liknande ska jag fan ha en fin bild. Men det är sånt som märks, har den här sålänge i alla fall.
 
Igår åkte jag och Madde till spicy och satt där i hundra år och bara myste. Perfekt början på det nya året. Förövrigt tog jag det bara lugnt med tanke på huvudvärken jag hade, men jag bokade i alla fall YELLOWCARD biljetter. Heheehe lyckligbrud.se typ!! 
 
Idag ska jag som vanligt inte göra någonting, men jag ska senare ikväll inventera på Maxi, världens tråkigaste men men, cash is king. Hörs bröder
 
Skulle vilja chilla i Irland idag alltså, speciellt stå på det där berget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0