LISTA 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag!

 

Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag höll dom inte, men i år ska dom hållas!

 

Dog någon som stod dig nära? Tyvärr ja

 

Vilka länder besökte du? Irland (bästa resan jag har gjort)

 

Är det något du saknar från år 2012 som du vill ha år 2013? Haha, yes det finns det faktiskt! (komsi kärlek)

 

Finns det något du inte kommer att glömma från 2012? Ja verkligen, har träffat så himla många bra människor

 

Vad var din största framgång 2012? Att jag växte som människa

 

Största misstaget? Att jag har lite svårt att lita på människor, vilket har skapat konflikter

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej ingen längre tid, bara min jävla huvudvärk

 

Bästa köpet? Hmm.. måste vara mina vans

 

Vad spenderade du mest pengar på? Tråkigt nog mat och alkohol! (så ska det inte bli i år)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massa saker!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Haha, även om den inte är från i år har jag kört den mycket i år, Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att svara på, har haft tråkiga perioder 2012 men ändå väldigt många bra. Men 2011 var lite mer "jämnt" om man kan säga så

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden typ

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt 

 

Hur tillbringade du julen? Väldigt annorlunda, jobbade hela julafton på Enjöholm

 

Favoritprogram på TV? Hehe måste nog säga "Once up on a time"

 

Bästa boken du läste i år? Läste ingen bok

 

Största musikaliska upptäckten? Öhh, va?

 

Något du önskade dig och fick på julafton? En foundation och en superfin tröja

 

Något du önskade dig men inte fick? Vore ju mina Air max, men det va ju ändå en dröm typ haha

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firade med släkten och sedan utgång med Kajsa, sen dagen efter hade jag och Moa gemensamt födelsedagsfirande med en jättelyckad förfest hos mig och utgång på det!

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja om jag hade kunnat se allt lite mer positivt

 

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012? Haha, har inte hittat det jag gillar bäst än så det har varit väldigt blandat

 

Vad fick dig att må bra? Vänner och familj

 

Vilken kändis var du mest sugen på? Channing Tatum (seriöst, gift dig bara med mig)

 

Vem saknade du? Farmor

 

Hittade du någon ny favoritmaträtt under året? JA! Fish and chips

 

Hur skulle du sammanfatta ditt 2012 med 2 ord? Lärorikt, jobbigt men ändå så himla bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0