TO YOUNG TO KNOW ABOUT FOREVER

Lördagskvällen blev lyckad, efter att stammisarna hade varit på jobbet och livat upp stämningen blev jag taggad på fest. Var kvar hos Olwan till halv 5 och kom hem samtidigt som mamma skulle upp till jobbet haha. På söndagen fixade jag mina naglar på morgonen, sen började jag jobba på Ensjöholm klockan 3 och sov natten! Det gick bra, men tycker fortfarande det är lite läskigt. Igår umgicks jag med mamma och pappa för att dom ska åka utomlands, jag åkte också förbi Emma och sa hejdå (ha det bra nu och gör allt jag skulle ha gjort). På kvällen chillade jag hos Fanny med Cilla också, vi käkade grönsaker och dipp och hade det mysigt helt enkelt.

Idag ska jag och Fanny mysa och laga mat hos mig. Sen inatt ska jag (tror jag) hem till Calle som kommer hem från magaluf, woooho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0