HOME IS WHEREVER I'M WITH YOU

Var ute i onsdags sen med Mallan och hennes kompisar, haha riktigt rolig kväll! Kom hem runt 2-tiden och somnade inte förrän 3. Så igår var jag seg i skolan (blev lack när jag märkte att jag bara hade en morgonlektion och sen hål fram tills projekttiden) Jajaaa, var med på dogebollträningen sen. Det var faktiskt ganska roligt trots allt. Efter det åkte hela familjen till Velli, älskade hon, hon kom inte ihåg vem jag var, men hon såg ut att må bra i alla fall. Sen myste jag och Amanda hela kvällen med pizza och en as bra film "what to expect when you're expecting" dyng bra och grät as mycket haha. Efter det solade jag (klockan 10 i 9, aldrig mer, fyfan vad jag hatar källaren) sen åkte jag hem och sov hähä.
 
Idag kom jag till skolan klockan 8, men började visst 10...... haha, hann med att göra klart ett arbete och nu inväntar jag redovisning. Sen blir det jobb på ica och efter det förfest hos Fanny och sen MAKTKAMPEN! Det blir nog en bra kväll. (Om man bortser från jobb imorgon klockan 8....)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0