LÖRDAG

I tisdag fixa mamma mitt hår - jag är inte nöjd, men men. På kvällen så åkte jag till Erik en snabbis.

I onsdag hade jag en lugn dag, vilken innebar skola, plugg och gym. (Ja ni hörde rätt jag tog mig till gymmet)

I torsdag var det först skola, sen stå i stallet och sälja fika, sen hem och fixa sig snabbt som fan, sen till Fanny för en riktigt rolig förfest (hahah resten håller vi oss för oss sjävla)

Fredagen bestod av bakishäng hos Fanny vilket var behövligt typ. Drog en spontantrip till ikea för att käka köttbullar också. Sen på kvällen var det bara att fräscha till sig för sen skulle vi fira Amanda. Blev en rolig kväll igår också, bara att jag knappt inte fick i mig någon dricka... Haha

Idag så har jag bara tagit det hur lugnt som helst, nu får vi snart gäster för att det är påsk sen så jobbar jag hela dagen imorgon. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0