SIMPLY BECAUSE YOU CAN BREATHE, DOESN'T MEAN YOU'RE ALIVE, OR THAT YOU REALLY LIVE

Igår sov jag ut rätt så länge också, sen fick jag skynda mig för att komma i tid till passfotot. Efter det chillade jag fram tills jag började jobba, jobbade mellan 4-8 och efter det gjorde jag mig i ordning lite snabbt. Sen rullade jag hem till Madde och vi började dricka, fortsatte på Babyl och avsluta på Hugo. Riktigt rolig kväll! (Eller vi avsluta på kebaben för att vara exakta, tack för pommen Calle, den satt fint) sov hos Madde sen.
 
Imorse rullade jag bilen hem när min parkeringstid gick ut, nu ska jag göra mig fräsch sen blir det att stå i stallet och sälja fika idag. Det blir bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0