VART DU VILL

I tisdags jobbade jag hela eftermiddagen och Emma kom förbi mig efter jobbet. 

I onsdags efter jobbet var jag med Fanny hela kvällen. 

Igår hade jag en stressig dag, först var jag hos frisören där jag klippte och slingade. Sen hem och handla och börja förbereda för kvällen. Tog en paus och åkte till gymmet med Cilla, sen hem och började laga mat. Jag skulle alltså ha halv 8 hos mig med Emma Erica och Lisa plus alla grabbarna. Maten blev lyckad och alla verkade nöjda!!

Idag jobbar jag 14-1. Det kommer vara sjukt mycket att göra, så är stressad redan nu. Men det blir bra! 

Borde ha middag oftare, fina kompisar som kom med blommor och vin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0