LÖRDAG

Igår kom mamma och pappa hem från Thailand så jag och Amanda fixade frukost tills dom kom hem. Sen myste vi hela förmiddagen tills det var dags för mig att börja jobba klockan 16. Mådde inte alls bra igår, hade värre huvudvärk en vanligt, igår hjälpte inte ens tabletter så åkte hem en stund innan jag slutade och gick och la mig på en gång.

Idag vaknade jag med huvudvärk fast det satt på vänster sida istället. Mamma ville att jag skulle följa med henne och Amanda till ikea och det gjorde jag. Nu på kvällen åkte jag hem till Johan, vi har käkat onlinepizza och kollat film vilket vi kommer fortsätta att göra ikväll då min huvudvärk inte släpper med tabletter.

Nu orkar jag verkligen inte mer. Nu måste jag hitta orsaken, blir galen av att må såhär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0